Om deel te mogen nemen zijn er een aantal voorwaarden waar je als ploeg aan moet voldoen.

Leeftijd en ploegsamenstelling.
  • Een ploeg bestaat uit minimaal 5 en maximaal 7 leden.
  • Deelnemers aan de RSW mogen op de eerste dag van de RSW niet ouder dan 15 jaar, en niet jonger dan 11 jaar zijn.

Voor een evenwichtige verdeling in de ploegen hanteren wij de regel, dat in groepen  van 5 personen maximaal twee leden 15 jaar mogen zijn, voor ploegen van 6 of 7 personen geldt, dat maximaal drie leden 15 jaar mogen zijn

Profiel van een Ploeg
  • Hebben een positieve instelling.
  • Zijn enthousiast.
  • Kunnen samenwerken en taken verdelen.
  • Tonen initiatief en nemen verantwoordelijkheid.
  • Hebben zin in het deelnemen aan de diverse activiteiten.
  • Hebben tijd besteed aan de voorbereiding.
  • Zijn creatief.
  • Kunnen improviseren en zijn inventief.
  • Zijn sportief / fysiek sterk.
  • Gaan tot het uiterste, maar niet ten koste van anderen.
  • Vinden gezelligheid voor de hele groep minstens even zo belangrijk als prestatie!
Wat wordt er van de Leiding verwacht?

We verwachten tijdens de RSW, per groep 1 kaderlid per ploeg + 1 extra medewerker. Dus heb je 1 ploeg, dan verwachten we 2 kaderleden. Heb je 5 ploegen dan verwachten we 6 kaderleden.

Tijdens de bijeenkomsten voorafgaand aan de RSW, verwachten we van elke deelnemende groep minimaal 1 aanwezig kaderlid.